teisipäev, 24. veebruar 2015

The Art of doing Nothing




Tegime mittemidagi ja nädal Balil sai läbi kahe päevaga. Tundub nii. Magasime ennelõunani, jõime rõdul kohvi ja sõime hommikust, vedelesime voodis või rõdul, lugesime, käisime lõunat söömas, vahest jalutamas, istusime treppidel ja vaatasime inimesi, sõime jäätist ja imelisi kooke, jõime palju head kohvi, vaatasime filme. Ja olime.

Steve tõusis kell pool kuus, et minuga koos hommikust süüa enne kui ma lennujaama tulin. Ja läks siis magama tagasi :)

Loomulikult ei elanud ma viimast kuud aega mingites illusioonides, arvates, et "lahkuminek" piece of cake on. Aga ega see teadmine seda lihtsamaks ka ei teinud.

Taksosõit võttis pooleteise tunni asemel alla tunni ning enne seitset olin lennujaamas. Lomboki lend (seesama, mille eest ma 15 eurot maksin) väljus graafikust veerand tundi varem ning lennuaeg oli ka veidi peale 20 minuti. Lend Lombokilt Kuala Lumpurisse väljus küll ka ca 20 minutit varem, aga tasakaalustas plusspoole eriti turbulentse lennuga. Huuuh.

"May I annoy you?" - küsis pisike (kasvult, sest vanust oli tal 28) Lombokilt pärit indoneeslane lennukis :D

Kuna ma jõudsin planeeritust varem, polnud Shahab veel koduski :) Käisin kõrvalasuvas india restoranis naani söömas. Õhtul tegime veel pastasalatit.

3 kommentaari:

Gerli ütles ...

Nagu päriselt ongi ehtsad nõud ? Ei olegi punutud korv ja plastiklusikas? :O

Gaili ütles ...

Jap. Fancy, kas pole? Kallis oli ka - see kausitäis maksis mingi ligi kolm eurot :O

Gerli ütles ...

Raudselt pool sellest oli nõude rent :D