neljapäev, 26. veebruar 2015

Return of Inefficency


Täiesti hämmastav, kui kiirelt läheb meelest siinne ebaefektiivsus. Hommikul läks rahavahetusputkas 10 minutit (ja ma räägin ajast, mis ma letis olin, mitte järjekorrast). Vahetasin nii ca 100 euro jagu ringgiteid, mitte ei liigutanud miljoneid.

Ootamatult (mulle siis, mitte teistele arvatavasti) selgus, et Port Bartoni ei sõida mitte aircon van vaid uste ja akendeta "chicken bus" (või siis Aasia nägemus chicken busist). Varasemad reisijad olid juba osa kohti hõivanud, aga ainus hea koht (ukse juures, kus saab jalgu sirutada) oli veel täiesti saadaval. Ootamatult selgus ka, et buss sõidab internetis kirjas olnud 5-6 tunni asemel Port Bartoni vähem kui nelja tunniga. Selle eest oli viimane tund saviliivateel, niiet kohale jõudes olime kõik kaetud ühtlase punakaspruuni tolmukihiga.

Marge oli mulle "bussijaama" vastu tulnud ja tegime majutusasutustele ringi peale.

Kommentaare ei ole: