reede, 6. veebruar 2015

Mägedesse!


Hommikuks olime pannud äratuse, sest meil oli plaanis 10:30 bussiga Cameron Highlandisse tulla. Kuna vaatasime kella kaheni öösel White Collarit, oli äratus kell kaheksa eriti raske :) Ühtlasi selgus, et hostelis ei ela mitte üks vaid kaks lizzardit.

Sõime tavapärases india kohas hommikust ning jalutasime bussijaama. 4 tundi hiljem olime Tanah Ratas kohal. Võtsime toa hostelisse ning läksime puuvilju ostma ja kohvi jooma. Ma pole veel kunagi sattunud majutusasutusse, kus pole võimalik nuga või taldrikut laenata ega antud juhul ka ühte tooli tuppa tuua.

Õhtul tahtsime suppi. Läksime food centerisse ja tellisime Tom Yumi. Kuna ma olen aru saanud, et Tom Yumi puhul "little spicy" ei toimi, siis tellisin "Not spicy". Ja sain kõige teravama supi, mida ma üldse kunagi proovinud olen. Maksime ja kõndisime üle tee. Tellisime bana leaf rice'i ja saime kaks meeletult suurt portsjonit. Lasime poole omale kaasa pakkida :)

Kommentaare ei ole: