reede, 27. veebruar 2015

Not working, ma'am


Kuna keegi mulle siin hommikusööki rõdule ei too (ja mul pole ka rõdu), siis ei olnud ma hommikul ka eriti motiveeritud ennast voodist üles ajama. Kell pool 12 jõudsin lõpuks siiski brunchile. Võtsin tomati-sibulaomleti, mis serveeritakse menüü kohaselt nelja viilu röstsaia ja tee või kohviga. Menüüs oli ununenud mainimata, et lisaks tõstetakse omleti peale ka lusikatäis apelsinimoosi. Kohvi nime all jõudis lauale kruusitäis kuuma vett ja pakk 3in1 kohvi. Oeh. Bali kohvi tahaks.

Küsisin hotelli tütarlapselt, et kuidas täpsemalt vannitoas dushisegistist vee voolama saaks. "Not working, ma'am, use the bathroom downstairs"

Ilm on palav ja paari minutiga higi voolab. Õnneks pole merevesi kuigi soe (me räägime siin hetkel siinsetest standarditest mitte Pirita rannast, eksole) ja saab seal ennast jahutamas käia.

Selgus, et resortis, mille ma alates pühapäevast broneerisin (kui Helena kohale jõuab) on Internet ka päeval. Võtsin läpaka ja telefoni kaasa ja veetsin paar tundi seal varjus internetis :) Pärast seda sai kell ka kuus ning elektroonika laadima panna, sest auuli jõudis elekter. Kella kaheksa paiku sööma minnes läks elekter ära ning terve küla oli 5 minutiks kottpime.

Sõin BBQ kala. Polnud viga.

Kommentaare ei ole: