esmaspäev, 4. veebruar 2013

Maailma katusel

Eemal linna tolmust, heitgaasidest ja larmist. Maailma katusel vaatamas, kuidas paike Everesti paitab ja linnulaulu kuulamas. Kylavaheteed on tais kitsi ja kanu. Ja kooliminevaid lapsi. Yks vaike poiss hakkas juttu ajama, silma jargi nii 5-6 aastane. Raakis vaga head inglise keelt ning selgus ka, et ta on juba 12-aastane. Aga no ta oli ikka vaga pisike.

Mis teema sellega on? Teeaarses soogikohas on 5 vaba lauda, millest yhe aarde istun mina. Hetke parast sisenevad kaks meest ja istuvad minu vastu. Natukese aja parast istub veel yks naine minu korvale. Ylejaanud neli lauda on endiselt tyhjad. Ja see naine vaatab yle mu ola, mida ma kirjutan :) Sama asi eile ohtul. Restos istus peale minu veel yks naisterahvas. Tellisin toidu ara, votsin Kindle'i valja ja hakkasin lugema. Hetke parast kuulsin selja tagant haalt ning seesama naisterahvas, kes oli mu vastaslauast markamatult mu selja taha joudnud, kysis, et "New iPad?"Ta istus enne minu vastas, pooleteise meetri kaugusel!

Niisiis, toit :) Lounaks herne- ja kartulikarrimingi rasvase saialisega ning juba mainitud ootamatu seltskonnaga. Tagasi linnas laksin eilsesse lounasoogikohta ning ostsin kaasa suurema hulga maiustusi. Loodetavasti ei tarbi ma neid enne Indoneesiasse joudmist ara ning meil on voimalus neid seal rannas vedeledes syya.

Fkng hell, juba teist ohtut pole hotellis elektrit. Noh, see tahendab, et elektrit pole pidevalt, aga ka genekas on rivist valjas. Et siis kyynlad ja taskulambid. Romantika rokib.

Kommentaare ei ole: