esmaspäev, 31. detsember 2012

Raamatukuu detsember 2012

John Grisham - Racketeer

John Steinbeck - Teekond Charlie'ga

Sabine Kuegler - Džunglilaps 


Peter Moore - Tualetis mitte sittuda
See raamat on endiselt hea. Kui ma eelmine kord seda lugesin,  siis ma polnudki vist Euroopast veel välja saanud ja enamik lugusid jäi mulle siiski kaugeks. Seekord oli aga ka äratundmisrõõmu või -nördimust.
Samas ütleks tõlkijale, et "stringivaba seks" tõlge inglisekeelsest "no strings attached" on ikka rohkem kui kummaline. Ja kaamel, olles elusolend, on "kes" mitte "mis".

See raamat oli mulle täielik pettumus. Kui autor varem veel blogis kirjutas, siis see meeldis mulle väga ja enamasti lugesin ma naudinguga. Kuid raamat oli kuidagi kuiv. Aga mitte see pole see, mis mind häiris ja millest ma kirjtuada tahtsin. Vaid autori kahepalgelisus. Kohe raamatu algul märgitakse ära, kuidas eestlased on ikka üks vihkav ja ebasõbralik rahvas. Ja mida autor teeb terve ülejäänud raamatu - esitab eestlaste kohta ühe õela, parastava ja ebasõbraliku kommentaari ning võrdluse teise järel. Ning nimetab inimrämpsuks neid, kes otsustavad võõras riigis panna oma lapse tasulisse ingliskeelsesse erakooli = peavad ennast kohalikust keelest ja kultuurist kõrgemaks.

Erle Stanley Gardner - Laulva seeliku juhtum

Kommentaare ei ole: