esmaspäev, 4. märts 2019

Bonjour, Mauritius. Mystery Shoppers.

Hommikul ärkasin vinnilisena nagu mõni teismeline ning vandusin neid saialademeid, mis siin ära on söödud. Käisime jooksmas ning vaatasime neid prügimägesid, mis üleöö meie ilusasse, tühja ja puhtasse randa olid tekkinud. Päiksetõusuaegne ujumine, hommikusöök ning pakkisime asjad, et järgmisse kohta edasi liikuda.

Paar päeva tagasi saime küüti ühelt kohalikult hindult, kes raha ei tahtnudki, aga ütles, et käsi peseb kätt ning selle eest, et ta meid koju tõi, viiks ta meid mõni peav hea meelega Arsenali-nimelisse külla ja tooks tagasi ka. Meie ülesanne nimetatud külas oleks väisata nelja poodi, mille tulemusena skoorib taksojuht igast poest omale kingituse. Võtsime ta numbri ja andsime lubaduse ühendust võtta. Hiljem uurisime kaarti ja selgus, et see Arsenal on täiesti samas suunas kui meie järgmine hotell ning andsime taksojuhile teada, et oleme valmis esmaspäeval temaga Arsenali minema ja ostuhuvilisi turiste mängima. Kell 11:30 täna korjas Risji meid peale ning viis esimesse poodi, kus tutvusime kauni kašmiiri- ning ehtevalikuga. Täitsa huvitav oli. Järgmine pood oli kohe kõrval, seal näidati meile kohalike mauritaanlaste nobedate näppude poolt suhteliselt saamatult kokkuõmmeldud Abercrombie & Fitch, Ralph Lauren jmt brändide riideid. A&F maikalõikelise rannakleidi hinnaks oli sildil 140 eurot, kleiti kätte võttes kukkus hind 70 peale ning hiljem veel 30 peale. Lubasime mõelda ning suundusime kolmandasse poodi. Guess oleks uhke, kui ta teaks milliseid erinevaid mudeleid siinkandis nende labeli alt müüakse. Proovisin pähe ka mõned paarid paarisajadollarilisi päikeseprille ning siis siirdusime viimasesse poodi. Seal ei piisanud ainult ringivaatamisest ja huvi ülesnäitamisest, seal tuli valitud toode letile panna ning lubadus anda homme ostma tulla. Lisasime omalt poolt boonusena letpile lausa kaks salli, lubasime järele mõelda, kumb neist Scotile rohkem sobiks ning seejärel ostma tulla. Risji sai oma neli kingitust (4 t-särki) kätte, viis meid hotelli ning ca tunniajase windowshoppingu tulemusena hoidsime meie 800 ruupiat taksoraha kokku.

Käisime ujumas, üks meist ka snorgeldamas, sõime lõunat, vaatasime päikeseloojangut ning läksime õhtust sööma. India buffee oli. Äramärkimist väärivad magustoidud - porgandikook (kui seda kirjas poleks olnud, oleks ma arvanud, et see maitsetu klots on kikerhernepirukas), tapiokipuding pistaatsiaga (jällegi, mina oleksin seda riisipudinguks kookosega nimetatud) ja eriliselt head kreemitäidise ja krõbeda karamellikihiga profitroolid.