neljapäev, 26. oktoober 2017

Go blue. Turundus ja hinnapoliitika.





Tundub, et olen kuskil tuult saanud ja kael/selg on kange. Kui mitte öelda, et valus. Tahtsin apteegist mingit soojendavat kreemi, mida peale määrida. Läksime esimese asjana Targetisse ja kuna ma ei suutnud kahe geeli vahel valida (üks oli Bengay ja teine oli mingi looduslik), sest ma ei saanud aru, kas looduslik on soojendav või jahutav, siis plaanisime mõne konsultandi käest küsida. Selgus, et küsimise plaan oli paljudel ja kuna meil jääb koduteele seesama CVS, mille filiaalis me ka Targetis see hetk seisime, siis otsustasime lihtsalt sealt läbi minna. Mõeldud, tegemata. Sest suurde CVS sisse keerates selgus, et suur pole mitte ainult kaubanduspind vaid ka hinnad. Looduslik kreem, mis Targeti CVSis maksis 7.99, oli seal 11.49 ning Bengay 6.99 asemel 9.99. Õnneks oli kaks vaba konsultanti, kellelt nõu küsida. Õnnetuseks ei olnud nad targemad kui meie. Sõitsime tagasi Targetisse.

Mulle oli seal enne silma jäänud ka "Eriti tugev" valuvaigisti. Roheline pakend, aitavat hamba-, pea- ja kõhuvalu korral. Hakkasin seda juba korvi panema, kui silma hakkas sama nimega, aga punane karp. Peal kirjas, et migreenirohi. Puhta niisama supermarketi riiulil? Must be my lucky day. Võrdlesin siis toimeaineid. Ei mingit erinevust. Ainsad erinevused kahe valuvaigisti vahel olid pakendi värv ja valud, mille puhul aitavad.

Õhtust sõime Tai restoranis. Mõnus. Vaatamata sellele, et ma omale vale toidu tellisin. See on see kui Scott mind segadusse ajab ja juba väljavalitud toidule lisaks veel kõiksugu valikutele viitab.

Kommentaare ei ole: