neljapäev, 30. detsember 2010

Raamatuaasta 2010

Raamatuaasta sai ilusa punkti Martin Kala raamatuga. Kui ma 2009. aasta nimekirja koostasin aasta tagasi, siis võtsin lihtsalt plaani 2010. aastal lugeda rohkem raamatuid kui aasta varem ja arvasin, et keskmiselt võiks olla üks raamat nädalas ja 52 aastas. Kokku lugesin lõpuks 70 raamatut läbi. Numbri kasvule aitas kindlasti kaasa suur kogus mõnetunnilist või paariks õhtuks jätkunud meelelahutuskirjandust.

See aasta raamatuid hindama ei hakka, jagan ära soovitan / ei soovita alusel.

Soovitan:
Alessandro Baricco - Siid
Alex Garland - The Beach*
Anu Samarüütel-Long - Minu London
Aravind Adiga - Between the Assassinations*
Aravind Adiga - Valge tiiger*
Banana Yoshimoto - Köök
Bernhard Grzimek ja Michael Grzimek - Serengeti ei tohi surra*
Brigid Keenan - Diplomaatiline pagas
ed. Doug Lansky - There's No Toilet Paper... on the Road Less Traveled: The Best of Travel Humor and Misadventure*
Erle Stanley Gardner - Hüljatud nukukese juhtum*
Erle Stanley Gardner - Ulguva koera juhtum
Ernest Hemingway - Ja päike tõuseb. Fiesta
Gerald Durrell - Catch me a colobus*
Gerald Durrell - Joobnud mets*
Gerald Durrell - Jumalate aed*
Gerald Durrell - Linnud, loomad ja sugulased*
Gerald Durrell - Loomaaed mõisas*
Gerald Durrell - Loomaaed pagasis. Parem varblane pihus...*
Gerald Durrell - Loomaaed saarel*
Gerald Durrell - Minu pere ja muud loomad*
Gerald Durrell - Piknik ja teised võrratud lood
Gerald Durrell - Sahisev maa*
Graham Greene - Vaikne ameeriklane
James Eckardt - The Year of Living stupidly: Boom, bust and Cambodia*
Jennie Dielemans - Tere tulemast paradiisi. Turismitööstuse reportaaž*
Joan Silber - The Size of the World*
John Grisham – Edasikaebus*
John Grisham - The Associate*
John Grogan - Marley ja mina
Kadri Hinrikus - Kui emad olid väikesed
Kadri Hinrikus - Miia ja Friida*
Khaled Hosseini - Lohejooksja
Kätlin Hommik-Mrabte - Minu Maroko*
Loung Ung - First They Killed My Father: A Daughter of Cambodia Remembers*
Martin Kala - Maailm, nõudmiseni
Mathura - Guatemala, maa hing
Nele Siplane - Egiptimaa II*
Nele Siplane - Egiptimaa. Eestlanna elu loori varjus
Nicholas Sparks - The Last Song
Paul Theraux - The Great Railway Bazaar*
Pin Yathay - Stay alive, my son*
Rein Sikk - Minu Ugrimugri*
Riho-Bruno ja Kertu Bramanis - Õhk riisiterade vahel. Kaheksa aastat Jaapanis*
Samrat Upadhyay - Arresting God in Kathmandu*
Sarah Macdonald - Püha lehm! Seiklus India moodi
Siima Škop
Sonia Rossi - Fucking Berliin
Susan Luitsalu - Küsimused kõikidele vastustele*
Susan Sontag – Fotograafiast*
Urmas Väljaots - Minu Pariis
William Dalrymple - Džinnide linn
Yann Martel - Pii elu

Ei soovita:
Airi Illison-Cruz - Minu Austraalia
Ave Ungro - Minu Kolumbia
Carol Drinkwater – Oliiviistandus*
Carol Drinkwater – Oliivisaak*
Helle Amin - Taaskohtumine kõrbes
John Grisham - Ford County*
Julia Buhring, Celeste Jones ja Kristina Jones - Ainult koos õega
Kaja Saksakulm Tampere - Minu Soome
Kati Lumiste - Minu Ibiza*
Lii Unt - Illusioonimeistrid
Lii Unt - Parim näitleja linnas
Marian Keyes - Anybody Out There?
Martin Calder - Suvi Cascogne'is. Teistsugust Lõuna-Prantsusmaad avastamas
Milana. Eesti modelli päevik
Olev Remsu - Kevad Hiinas
Sofia Hayat - Häbistatud
Tarvo Nõmm - Minu Island

* Olemas, laenan

Kommentaare ei ole: