reede, 7. september 2018

Go blue. Küsija klaviatuur


Rahulolematute turistidena ei olnud me loomulikult rahul oma hotellitoaga, mis asus otse köögi ja pesupesemisruumi kõrval ning mille akna all asusid prügikonteinerid. "Meie" kasutan siinkohal vaid lojaalsusest, sest mind häiris ainult madal korrus. Seega kirjutas Scott majutuse pakkujale, andis teada, et lisaks sellele, et meile ei meeldinud pidev köögist ja hooldusruumist tulev lärm, ei meeldinud meile ka ise vannitoast eelmiste turistide juuksekarvu korjata ning teleka alt sahtlist kasutatud käterätte leida. Sobiv kompensatsioon selliste kannatuste korvamiseks oleks 25% makstud rahast. Tütarlaps, kes meile vastas, arvas, et polnud see olukord nii hull midagi ja me oleksime pidanud arvestama, et tuba võib ka köögi ja prügikonteinerite vahel olla ning pakkus meile tagasi pool küsitust. Scott ootas igaks juhuks ära kuni pakutu arvele laekub ning teatas siis, et me pole siiski endiselt üldse rahul ning soovime, nagu küsitud, veel 50 dollarit tagasi saada. Selle peale võttis meiega ühendust eelmise naisterahva ülemus ning teatas, et tal on äärmiselt kahju, et meil nii ebameeldiv kogemus oli ning otseloomulikult saame me küsitud summas allahindlust.

Käsipagasiga kuudeks reisimine tähendab muuhulgas ka seda, et mitmeid asju olen soetanud topelt, et ei peaks pidevalt edasi-tagasi vedama. Näiteks trenniriided, eriti jalatsid. Teksad, joped, veepudelid, kohvitermoskruusid. Viimast kahte mul nüüd vaja oligi, sest mõlemad jäid Tallinna. Tellisin Amazonist veepudeli ja presskannuga kohvitopsi ning jäin ootama. Ülejärgmisel päeval olid mõlemad kohal ning selgus, et kohvitopsil all servas mõlk. Kirjutasin Amazonile kui pettunud ma olen nende kvaliteedigarantiis ning palusin kruusi mõlgitu vastu välja vahetada. Amazon oli sunnitud kahetsusega teatama, et neil paraku pole seda kruusi rohkem laos, aga nad hüvitavad mulle kasutuskõlbmatu kruusi raha ning ma võin selle kas prügikasti visata, ära annetada või silmad kinni, et mõlki ei näeks, ikka kasutusse võtta. Otsustasin, et tasuta saadud kruusi puhul ma ennast sellest mõlgist häirida ei lase.

Kommentaare ei ole: