reede, 17. august 2018

Algaja aednik

Mainisin kontoris, et näe, maasikas õitseb, aga moosi ei saa, sest marju ei tule. Selgus, et ma oleks pidanud mesilasrühma peale saatma või ise tolmeldama pintslikesega. Kuna hetkel ei paista ka õisi, mida tolmeldada, siis kolib see maasikas biokonteinerisse.

Tellisime ükspäev Woltist kontorisse sushit. Sisestasin nii kontori aadressi kui juhised uksekella leidmiseks. Enne tellima hakkamist oli tarneaeg 40 minutit, suhteliselt kõrvalmaja ikkagi. Peale tellimist oli see 35-45 minutit, mis oli ka ok. Ja siis sai sellest ühtäkki 71 minutit. Ja siis iga kord kui aeg nulli jõudis ja juba arvasid, et kohe lasevad nigirid uksekella, sai nullist jälle 8 või 9 minutit. Ja nii umbes kolm korda, mille peale avasin klienditeeninduse chati ja küsisin, et kus mu sushi on. Selgus, et kohe hakkab liikuma. Hakkaski. Aga mu kodusele aadressile. Sest nii peen see nende sait pole, et suudaks kahte aadressi hallata. Kontorisse jõudis lõpuks tund ja 45 minutit peale tellimist. Tunniajase hilinemise hüvituseks sain 2 tasuta kohaletoomist. Mis kehtivad kuu aega. Ja kuna ma ei plaani sealt lähema paari kuu jooksul midagi tellida, sest tavaliselt, kui mul on kõht tühi, tahaksin ma kohe süüa, mitte kahe tunni pärast, siis põhimõtteliselt nagu mitte midagi. Way to go, Tokumaru ja Wolt.

Kommentaare ei ole: