kolmapäev, 22. august 2018

Toidukriitik on rääkinud


Lugesin oma C-vitamiini purgi pealt, et c-vitamiini tarbimine aitab kurnatuse ja väsimuse vastu. Ma arvan, et minu purgitäis sattus praak olema.

Juuli algul käisime värskeltavatud Ülos. Kuna neil poolt menüüd ei olnud, siis piirdus meie valik bataadifriikate ja erinevate salatitega. Bataadifriikad olid mõnusalt krõbedad ja serveeritud kahe kausikese majoneesi ja kimchiga. Nuudlisalat polnud suurem asi, aga võimalik, et asi oli ka minu ootuses saada mõnusalt paksud rameninuudlilaadsed nuudlid, mitte juuspeened. Värske salat paistis, nagu kirjas olevat, ilusti spinatipõhjal. Nüüd käisime ükspäev uuesti ning kuna olime suurema seltskonnaga, oli meil valida vaid lühendatud menüüst. Kaalusin küll korra tellimise ajaks kõrvallauda istuda, et krevette saaks (neid eelmine kord polnud), aga väljasaamine oleks vaevarikkam olnud kui krevetid küünlaid väärt. Meie lühendatud menüüs olid bataadifriikad, värske salat spinati ja mangoga ning veisetaco (eelroogadest) ja spinati-mädarõikaorsoto, koha ja seeneramen pearoogadest. Lisaks lastele pasta ja pizza. Võtsin bataadifriikad ja värske salati. Paistab, et seeneramen ning orsoto ei olnud üldse populaarsed ning laudkonna peale kokku tuli meil vähemalt 8 bataadifriikaportsu. Kui esimesed hakkasid lauda jõudma, siis ma õnneks sain õigel ajal veel vahele hõigata, et nad oma hobused talli tagasi paneks ja minu friikatele majoneesi peale ei valaks. Selgus, et ma oleks pidanud oma soovides veel täpsem olema ja paluma neil lisaks majoneesile ka kimchi (mis osutus hapukapsaks natukese chilliga) eraldi topsi mitte friikate peale panna. Vähemalt polnud mu nüüdseks poolkrõbedad friikad siis lisaks veel majoneesilaadungi all. Kika küsis Lorenzo käest, et kuidas tundub. Lorenzole tundus, et ta läheb peale dinnerit koju ja teeb korraliku pasta omale õhtusöögiks. 5 minutit hiljem tundus, et seda pastategu tuleb tal liiga kaua oodata, korjas lapsed ja suurema osa meestest kaasa ning läks kõrvale burksi sööma. Tema oli nimelt tellinud veisetaco (6.30 EUR), mille suuruse näitamiseks on kahvel ka pildile pandud. Igal juhul jõudsid siis vahepeal lauda ka salatid ning oodatud spinatiportsu asemel oli kausis hunnik tavalist salatisegu, milles vast 5 lehte spinatit kokku.

Viimase aja kuumim teema - kas kella keerata või mitte ning kuhu keerata, tundub olevat jõudnud esimesse vahefinišisse - kuna see tunnine keeramine kevadel keerab 80% eestlaste tervise nii tuksi, et nad on nädalaid magamata ning toit ei lähe alla, siis rahva tervise huvides lõpetatakse kellakeeramine ära. Järgmine lahendamist vajav küsimus on, millisesse aega jääda. Kuna vööndiaeg on talveaeg, siis need tõbised soovivad jääda talveajale, mitte kogu ülejäänud elu pidevalt kurnatuna sellest tund aega varasemast ärkamisest elada. Mina jällegi eelistan suveaega, sest ma hindan kõrgelt valgeid õhtuid. Kas me kella keerame või mitte, sellest on mul ükskõik, aga pidevas stressis elada, et äkki jäämegi aastaringsele talveajale, ma ka ei taha.

Kommentaare ei ole: