kolmapäev, 15. november 2017

DIY: jõululamp


Kõik sai alguse sellest, et USAs oli pikk soe suvi, poolde oktoobrisse välja ning me veetsime enamuse oma õhtutest rõdul. Poolde öösse enamasti. Ja kuigi oli soe, siis pimedaks läks ikka. Scott tellis Amazonist mõned valgusribad, et meil õhtuti mõnusam istuda oleks. Kokkuhoidlik eestlane vaatas, et LED-riba on puhas Hiina ning avas Aliexpressi. Tellisime sealt umbes kolm korda odavamalt veel paar riba. Et saagu valgus! Ja valgus saigi.

Aga siis hakkas järjest pimedamaks minema ja ma leidsin, et kindlasti on ka Tallinna neid tulesid vaja. Omal juba silme ees, kuidas need tulukesed meeleolu loovad.

Täna saatis Omniva mulle SMSi, et ma võin oma pakile järele minna. Käisin järel ja in no time valmis seejärel isetehtud valgusti. Lisaks LED-ribale läks vaja nõukaaegset piimapudelit ja ühte USB pistikut. Ma olen oma käsitööskillide üle äärmiselt uhke. IKEA mööblit panen möödaminnes kokku, lampe disainin ja toodan mõne minutiga... Kasutamata talent, ma ütlen. Mul on teine LED-riba veel, nii, et üks lamp on veel tulemas. Seal on hetkel asi ainult disaini taga ootel: kas kasutada väiksemat piimapudelit, veinikarahvini või veinipudelit. Viimane tuleks enne ka tühjaks juua. Ma arvan, et veinipudel on hea valik. Lisab värvi.

Kommentaare ei ole: