pühapäev, 9. oktoober 2016

A Portuguesa. On the Road.




Jalutasime hommikul mööda inimtühje, aga klaassiledaks tallatud tänavaid mööda sööma ning pakkisime seejärel asjad, et rendiauto järele minna ning teele asuda. Plaan oli hea. Hertzis selgus, et sama plaan oli veel pooltel Lissaboni väisavatel turistidel ning portugaallastele oli selline huvi ilmselgelt ootamatu, sest leti taga tegutses vaid üks klienditeenindaja. Olime seal juba üle poole tunni oodanud kui Scottile meenus, et ta jättis oma dokumendid hotelli seifi. Kuna oli alust arvata, et ilms passita autot kätte ei anta, käisin ning tõin kraami ära. Vahepeal olime ka letti saanud ning kapott juba paistis.

Esimeses peatuskohas sõime ka lõunat. Tellisin omale fish dish of the day ning olin natuke üllatunud kui lauda saabus taldrik kahe suure kaheksajalaga. Valmistusin juba suuremaks saagimiseks kui selgus, et kaheksajalale nuga näidates vajus see seal peaaegu läbi. Nii pehme oli. Ülihea. Life's octopus.

Sõitsime edasi Lagose rannapiirkonda, et seal omale majutus vaadata ning astusime sisse esimesse. Noh, mina astusin, sest kuna ma olin just öelnud, et ma üle sajaeurost tuba ei taha, siis Scott vaatas väljavalitud hotelli hindava pilguga, hindas selle ca 250-euroseks ning jäi mind autosse ootama. Läbirääkimiste tulemusena saime 112 euro maksva sviidi 75 euro eest ning kolisime mu korteri suurusesse sviiti sisse.

Avasime sünnipäeva tähistamiseks ostetud šampuse ning vaatasime terrassil tähistaevast.

1 kommentaar:

Blogger ütles ...

By using CarRental8 you can discover the most affordable car hires from over 50000 locations globally.