kolmapäev, 10. veebruar 2016

Elu kohalikuna





Hommik algas taas munade ja kohvi ja apelsinimahlaga. Peale seda jalutasime paari ilusa templini ja tegime seejärel pargipeatuse. Pargil ma ei oskagi pikemalt peatuda, aga peale seda läksime turule! Võtsime lõunaks mangot, banaani ja draakonipuuvilja ja läksime oma terrassile sööma.

Plaanisin minna massaazhi. Kõndisin oma Green Bamboosse ja selgus, et neil oli juba terve päev broneeritud. Ma järgmiseks ei tahtnud, sest ma nii pikki plaane teha ei suuda. Olin eelnevalt just trehvanud artikli peale, kus tutvustati kümmet varjatud poolvääriskivi ehk insideri vihjed heade restode osas. Ja üks neist oli mul täiesti ootamatult tee peal. Ma olin seda ka eelmisel korral korduvalt näinud ja iga kord kohutavalt turistikaks pidanud. See arvamus ei muutunud ka nüüd. Kõndisin siis massaazhisalongist tagasi ja tegin tee peal Funky Monkey peatuse. Sinna tulid ka paar Aasia turisti, kes küsisid ettekandjalt mingi restorani asukohta. Ettekandja näitas käega umbmäärases suunas, aga kuna mulle tundus, et küsiti just sellesama varjatud gemi khta, siis segasin ennast kohe asjasse ja veendunud, et just seda otsitakse, sain väga täpsed juhised anda. Kohalik! :)

Õhtul läksime night marketile jälle ja kui tellisin oma "tavalise" ehk papaiasalati not spicy, küsisn tütarlaps, et "nagu eile, jah"? Expat! :) Salat oli taaskord erakordselt hea ja võtsin veel sticky rice mangoga ka peale. Hakkasime baari suunas liikuma ja tee pealt rabasin veel grenadillimahla (pudelitäis puhast grenadillisisu) ja kookoskooke kaasa.

Vaatasime teele jäänud turul veel üht-teist, kus hinnad langesid veel enne kui müüja ühe hinna lõpuni välja suutis artikuleerida. Hiljem kojuminnes oli poole tee peal kindlasti veel ühte rotit vaja. Kondenspiimaga.

Kõllidest tuli igal pool baarides Rivers of Babylon ja muu ajakohane muusika.


Kommentaare ei ole: