pühapäev, 1. jaanuar 2012

Raamatuaasta 2011

Allan Keian - Otsetee paradiisi
Allan Keian - Puhtsüdamlik ülestunnistus
Andres Herkel - Aserbaidžaani kirjad
Anna Gavalda - Consolation
Anna-Maria Penu - Kes kardab Aafrikat?
Anthony Bourdain - Avameelselt köögist
Anthony Bourdain - Koka rännakud
Anuradha Roy - Lootusetu igatsuse atlas
Berit Renser, Terje Toomistu - Seitse maailma
Bill Bryson - Ei siin ega seal
Bill Bryson - I'm a Stranger Here Myself: Notes on Returning to America After 20 Years Away
Brigitta Davidjants - Ida läänepiiril. Türgi, Armeenia, Gruusia
Carlos Fuentes - Artemio Cruzi surm
Dagmar Raudam - Minu Gruusia
Dick Francis - Longshot
Elif Shafak - The Bastard of Istanbul
Erle Stanley Gardner - Kärssava kupli juhtum
Ester Laansalu - Minu Kreeka
Frank Schreider ja Helen Schreider - La Tortuga
Guillermo Martínez - Märkamatud mõrvad
Jaan Martinson, Kristina Šmigun-Vähi - Kristina
John Grisham - Confession
John Grisham - Theodore Boone: Kid Lawyer
John Humphrys ja Christopher Humphrys - Sinine taevas ja mustad oliivid
Juta Raudnask – Samba, sake ja tšillikaun
Kaja Kahu - Minu Guatemala
Karl Pilkington - Happyslapped by a Jellyfish
Kazuo Ishiguro - Never Let Me Go
Krister Kivi - Eesti maja
Leonora Peets - Maroko taeva all
Liisi Lõo - Minu Tšiili
Mae Lender - Minu Taani
Manona Paris - Minu Moskva
Margot Roose - Minu Amsterdam
Mart Laar, Andres Herkel - Kuuba südames
Max Goldt - Vom Zauber de seitlich dran Vorbeigehens
Meeli Lepik - Minu Omaan
Mihhail Veller - Legendid 2
Mihhail Veller - Nevski prospekti legendid
Nicholas Sparks - At First Sight
Nick Hornby - Julia, alasti
Olev Remsu - Islam ja diktatuurid, Venemaa ja Kesk-Aasia
Peter Mayle - Prantsuse naudingud
Ragne Jõerand - Minu Bollywood
Robert P. Parker - A Savage Place
Roy Strider - Punane ja must
Sara Gruen - Water for Elephants
Schapelle Corby, Kathryn Bonella - Elu ilma homseta
Sigrid Suu-Peica - Minu Horvaatia
Stefanie Zweig - Nirgendwo in Afrika
Sue Monk Kidd - Mesilaste salajane elu
Tara Janzen - Crazy Sweet
Tarmo Jõeveer - Minu Haiti
Tiina Sepp - Peregrina päevik
Tom Stone - Suvi Kreeka tavernis
Vahur Afanasjev - Minu Brüssel
Victoria Thompson - Murder in Little Italy
Viivi Luik – Varjuteater

Kokku sai eelmisel aastal loetud 58 raamatut, neist reisiraamatuid oli 29, toiduga seonduvaid 5, poliitilisi, ajaloolisi, ühiskonnakriitilisi või religiooniga seonduvaid 9. Lemmikud on boldis :)

Kommentaare ei ole: