reede, 20. august 2010

Minu Soome

Kaja Saksakulm Tampere - Minu Soome

Selles raamatus olen pettunud, võimalik, et ka seetõttu, et autorit oli eelnevalt palju kiidetud. Naabermaana on Soome paljudele eestlastele tuttav. Suurem jagu on seda rohkem või vähem kordi külastanud, enamusel on soomlastest sõpru-tuttavaid ning meedia kajastab sealtoimuvat. Seda arvesse võttes oleks lootnud, et raamatus on palju rohkem infot Soome kohta, põhjalikumalt inimestest, täpsemalt piirkondadest, rohkem vanadest traditsioonidest.

Raamat oli üsna põhjalik ülevaade sealsest akadeemilisest maailmast, keskmes oligi ülikoolielu ning autori töösse puutuv. Kahtlemata on raamat keeleliselt ja kirjanduslikult väga hästi kirjutatud, sellele sarjale üsna tavapärast kõnekeelset stiili silma ei hakanud, aga "Minu Soome" asemel oleks pidanud olema pealkiri "Mina Soomes".

Kommentaare ei ole: