esmaspäev, 24. mai 2010

Head asjad

Vahest on nii, et satud lugema kellegi blogi või reisikirja või CS profiili ja tunned, et tegemist on uskumatult toredate inimestega, kellega on ühised huvid ja vaated. Põhjamaine tagasihoidlikkus ja reserveeritus ei lase siinkohal siiski kohe sõprust looma hakata, millest on tegelikult kahju. Äkki peaks eeskuju võtma kõikidest nendest hindudest, kes lisavad nii FB-s sõbraks kui saadavad läbi CS-i kirju, ainsaks põhjenduseks see, et "you seem so interesting"? :)

Igal juhul minu tänane avastus on Jucjaco toidu- ja ümbermaailmareisiblogid, mis ma mõlemad ka siia paremasse serva panin.

2 kommentaari:

Juc ütles ...

Tere, mina olengi nende blogide autor Juta. Näe, saimegi tuttavaks :). Sattusin ka juhuslikult siia ja ennäe imet, meie sina oled meie blogid ka leidnud :) Ilusat kevadet!

Gaili ütles ...

Oh, tore :)

Ma jõudsin eile juba Su blogist Tom Khad ka katsetada. Aga seal esitatud küsimus toorainete saadavuse kohta on endiselt mul aktuaalne.

Olge tublid :)