teisipäev, 12. september 2023

Go Blue. Oravad. Nii palju oravaid.












 Eile ja täna oli meil Ann Arbori trip plaanis. Hommikul võtsime esimese asjana suuna Detroiti, et Dime Store'is brunch süüa. Lojaalne lugeja kindlasti mäletab, et tegemist on ühega mu kolmest lemmikbrunchirestoranist. Ja see on vist ainus koht, kus ma võtan ALATI sama toidu - posheeritud munad lõhe ja hollandi kastmega inglise muffinitel. See on lihtsalt nii ülihea kombo. Võtsin friikate asemel juurde puuviljasalati ja superlux. Scott oma kanavõikuga väga rahul polnud, aga friikad peekoniga olid head.

Sõitsime Ann Arbor ise, tegime TJ Maxxis mõned sisseostud ning viisime asjad hoteli ära. Sõitsime oma endise kodu juurde metsa, et jooksuring teha. Siinkandis on ka liigirikkust säilitavad heinamaad ja peenrad väga popiks muutunud. Lilled õitsesid üle pea ning kogu vaade oli ägedalt kirju. Ja oravad! Ma nägin oma 8km peal mitukümmend pruuni, halli ja musta oravat. Paar koopaoravat lippas ka ringi.

Tulles tagasi hommikusöögi juurde, siis alles kella viie paiku, peale jooksmas käimist, hakkas mul vaikselt kõht uuesti tühjaks minema.

Rebecca kutsus meid õhtusöögile Knights restosse ning nagu siin riigis tavaks toidaks üks ports ära väiksema Aafrika küla ning restost väljudes oli mul kõht servini täis ning kaasas karp kala, saiakese ning friikatega mu hommikuseks snäkiks. Sest noh, ma ärkan enamasti endiselt enne kukke ja koitu üles ning kõht on tühi.

Õnneks olid ka täna hommikuks plaanid tehtud ning kell 8 olime juba Suurepärase Traverse City pirukakohviku ukse taga. Võtsin virsikupiruka ning kirsikohvi. Ülihea.

Käisime poodides. Jalutasime linnas. Sõime tassikooke. Vaatamata sellele, et meie lemmiku, Cupcake Stationi asemele oli tekkinud Bakehouse 46. Tassikoogid olid ikkagi head. Käisime veel poodides. Ja jalutasime veel. Ning läksime Zingermani võileibu sööma. Ma olin mingil põhjusel juba mitu kuud nende võikude peale mõelnud ning nagu ma mäletasin, olid need lihtsalt ülihead.

Kuna Dexteri õunasiidriveski on teisipäeviti suletud, siis seal me peatust ei teinud ning sõitsime otse koju tagasi.

Kommentaare ei ole: