neljapäev, 7. september 2023

Bright lights, Toronto nights. Niagara ja Onu Tetsu












 Kuna ma eile õhtul läksin juba kell pool üheksa magama, siis täna öösel ärkasin kell 1. Ja kell 4. Ja kell 5. Peale viit ma vist suurt enam magama ei jäänudki. Kuulasin, kuidas padukat tuli ja vaatasin äikest. Kuna ilmateade lubas Torontosse puha päikest ja pluss 30 kraadi sooja, siis ilmselgelt on mul kaasa pakitud ainult suveriided. Tegin mõttes plaani, kust ma Niagara juurde minekuks kummikud ja kileka saan soetada.

Kui ma kell 7 välja läksin, et nurga pealt kohvikust hommikusöök võtta, olid tänavad kuivad ja taevas selge.

Olin omale tänaseks bussipiletid ostnud, et Niagara joa ääres käia. Pool üks astusin bussist välja ja olin hetkega lummatud sellest vahusest ja helesinisest veemassist, mis seal hobuserauas alla voolas. Vaatasin jugasid iga erineva külje pealt, mida Kanada võimaldas ja käisin ka üleval Skylon tornis. Kui ma varasemalt olen Detroidis käies üle jõe Kanadat vaadanud, siis täna vaatasin Kanadas olles üle jõe olevat USA-d.

Teel Skylonisse oli Dairy Queen. Mõttes valisin juba omale jäätist välja, aga ukse juurde jõudes oli see nii lukus kui lukus. Mõtlesin siis Starbucksist omale kruusi osta, aga selgus, et siin riigis on endiselt pandeemiajärgne tarnekriis ja Niagara kruusi asemel võin nende meelest kohvi edaspidi pabertopsist juua.

Torontos tegin veel kiire linnaringi, ostsin Uncle Tetsu Jaapani toorjuustukoogi ja kuna tänane hommikusöök oli oluliselt kehvem kui ma arvasin, siis ka paar jogurtit. Kunagi Bangkokis käisime ka Onu Tetsu juures sedasama kooki ostmas ja see oli nii ülihea. Kui ma märkasin, et lisaks Bangkokile küpsetab ta ka Torontos, siis oli selge, et see kook mul söömata ei jää. Pool täna, pool homme hommikul. Elu on Jaapani juustukook. Muide, see juustukoogipood asub kohe Kaka Sushi, "söö, palju jaksad" kõrval. Noh, et lojaalsel lugejal mõlemat lihtsam leida oleks.

Käisin veel hotelli katusel linnavaateid nautimas ja siirdusin seejärel tuppa, et magama minna.

Kommentaare ei ole: