reede, 8. september 2023

Bright lights, Toronto nights. Kruusiralli

 











Mul oli välja vaadatud, et Niagara kose Starbucksi kruus on eriti ilus ja sellistes värvides, mida mul veel pole. Võib julgelt öelda, et ma olin väga elevil oma uuest kruusist. Käisin läbi kõik Niagara auuli Starbucksid ja tulemus oli null kruusi. Peale seda kui olin lisaks veel ma ei tea kui mitmesse pealinna kohvikusse sisse astunud, selgus, et ka Toronto ning Kanada kruusidega on kitsas käes. Seega tuli täna hommikul ette võtta Starbucksi tuur, rahvakeeles kruusiralli. Õnnestus skoorida üks Toronto kruus ning üks kõrvitsavürtsikohv.

Pakkisin asjad, sh viimane tükike Jaapani toorjuustukooki ning läksin lennujaama. Selgus, et USAsse reisijatele tehti passi- ja kõik muud kontrollid ära juba Kanada poolel. Seega sain Detroidis lihtsalt läbi lennujaama jalutada ja ilma täiendavate intervjuude ja ülekuulamisteta astusin taas Ühendriikide pinnale.

Käisime Dairy Queenist läbi, sõime jäätist, tegime veel paar peatust ning jõudsime Scotti ema juurde. Ja nagu juba tavaks saanud, siis kell 21 oli uneaeg.

Huvilistele siinkohal ka paar pilti mu Toronto hotellitoast, mille letihind on 450 eurot öö. Ma õnneks nii palju ei maksnud, aga isegi minu makstud summa eest oleks ma eelistanud, et toas poleks tuvisulgi.

Kommentaare ei ole: