reede, 24. veebruar 2023

Helesinine laguun. 50

 



Kell kolm äratus, kolmveerand neli takso ja kell neli koos Hurghada pakettreisijatega lennujaama turvakontrollis. Järjekord liikus kiiresti kuni selle ajani kui mõlemad mu kastid läksid täiendavasse kontrolli. Esimesele tehti lõhkeainekontroll ja teises vaadati kaasapakitud õunad üle. Kõik kokku 16 minutit.

Tallinn-Riia väljalend hilines, seega pidime Riia lennujaamas tempot tegema ning jõudsime väravasse ilusti hetkeks kui pardaleminek just käis. Saime kahepeale kolmese istmerea ning ootamatult toodi ka singi ja juustuga croissant ning pudel vett. Ma ei tea, mis kõrgema klassi piletid ma meile soetanud olin, sest nimetatud gurmeed serveeriti vaid osadele reisijatele.

Pariisis oli meil 6+ tundi aega kogu C-terminaliga tutvumiseks. Ühest otsast teise kõndimiseks kulub ca 1000 sammu kui kedagi huvitab.

Lennuk oli üle müüdud ja seega osade kaasreisijate kohtadega paras segadus. Igatahes need õnnelikud, kes pardale pääsesid, said kõik omale lõpuks ka istekoha. Mina rõõmustasin kui avastasin, et 11 tunni asemel kulub Atlandi ületamiseks vaid 9 tundi ja 10 minutit. 2 tundi nagu maast leitud. Selle nullis omakorda ära erakordselt niru filmivalik ning kuna ma Beethovenit ei soovinud vaadata, siis lugesin suurema osa üheksast tunnist raamatut ning kuulasin taustaks terve tee röökinud titte paar rida eespoolt.

Positiivse poole pealt istusid meie ümber reisijad, kes andsid oma panuse lennuki korrashoidmisse sellega, et käisid kempsus sokkides.

Piiriületus läks kiirelt ning juba pagasilindi kõrval tellisin meile Uberi ära. Jõudsime terminali ette ning ühtäkki lendas meile peale tavapärane parv taksojuhte, kes kõik rääkisid, kuidas Uberiga ei ole turvaline sõita ja alguses on hind küll odav, aga siis küsitakse ikka palju rohkem raha ja ega nad tegelt nagunii ei tule isegi kohale. Selle aja peale juba sõitis ka meie Honda ette ning hakkasime asju pagasisse laduma. Kuna samal ajal helises taas mu telefon ja ekraanil oli Dominikaani number, siis küsisin Uberi juhilt, et kas tema helistab mulle. Ta arvas, et ju ta telefon taskus kogemata helistab. Võttis selle välja ja sealt ei olnud ühtegi kõnet välja minemas. Küsis siis, et kas ma ikka olen Yulia, kelle ta peale peaks võtma. Kuna ma ei ole Yulia, siis võtsime oma kotid pagassist välja ja sel ajal just jõudis ka Gaili tellitud Uber kohale.

Sõitsime hotelli ja läksime magama.

Kommentaare ei ole: