kolmapäev, 23. august 2017

Go Blue. Iseteenindus.


Nii. Ma olen kirjutanud Prisma iseteeninduskassadest (easy!) ja Konsumi iseteeninduskassadest (kohutavad!). Nüüd lisan nimekirja ka Krogeri iseteeninduskassad. Täiesti jubedad. Ma tunnen ennast seal nagu mingi Beverly Hillbilly, kes on esimest korda oma maakonnast eesli seljas linna sõitnud ning ei saa mitte millegagi hakkama. Välja näeb ekraan suhteliselt Konsumi oma sarnane, mis, nagu juba mainitud, kujundati tõenäoliselt Netscape Navigatorit silmas pidades. Aga sellest kujunduslikust poolest saab üle ning kõik toimib kuni on vaja hakata puu- ja köögivilju läbi lööma. Aedviljaosakonnas oli ühte sorti avokaadosid, 99 senti tk. Valin menüüst köögiviljad ja sealt avokaadod. Tuleb ette viis avokaadopilti, ühelgi hinda juures pole. Roheline suur avokaado, roheline keskmine avokaado, pruun väike avokaado, Hass keskmine avokaado, Hass suur avokaado. Vaatan oma keskmist kasvu pruuni avokaadot ja vajutan suvalist nuppu. Olgu veelkord öeldud, et saalis ainult ühte sorti avokaadosid oligi. Selgub, et kui ma müüjat tehingu tühistamiseks otsima hakata ei soovi, siis maksan avokaado eest 1.99. Tomatitega on lihtne, neid oli saalis mitu sorti ja jätsin meelde, millist võtsin. Kurkidega on järgmine teema, sest saalis oli kahte sorti - ühed seemneteta ja teised 2 kurki mingi 1.29 eest. Kurgibuttoni alt tuleb umbes 6 erinevat varianti. Valisin taas suvalise ning tundub, et läks õnneks. Banaanide eest maksan vähem kui peaks, aga ma ei viitsi menüüd mööda kolistada, et ökobanaane leida. Samas on hinnavahe liiga väike, et korvata avokaadost tekkinud ülekohut.
 
Otsisin, ikka sealsamas Krogeris kikerherneid. Leidsin ökokikerherned, suur kiri juures, 10 purki 10 dollarit. Ilmselgelt on asi vanuses, aga minu silmad ühe purgi hinda leida ei suutnud. Sama brändi samad kikerherned olid riiul allpool ka soodukaga - neli purki 3.19 eest. Go figure. Kuna julge hundi rind kümmet purki kikerherneid ei söö, panin kümne asemel ikkagi vaid ühe korvi. Kassas selgus, et ühe purgi hind on 1 dollar. Aga hea muidugi, et nad on viitsinud 10 purgi hinna sinna riiulisse kokku lüüa.
 
Ja, et ikka kodumaa kaasas käiks, siis reedel on siin kuskil läheduses Viru Valge ja Vana Tallinna degusteerimine. Mul oligi meelest läinud, kuidas need maitsevad :)

Kommentaare ei ole: