laupäev, 27. oktoober 2018

Kokkuhoidja

Kuna kõik nagunii juba arvavad, et ma ainult iga asja pärast õiendan ja siis kõike tasuta saan, siis läheb siinkohal veel õli tulle.

Facebookis sattusin nägema reklaami erinevatest huulepulkadest, mis tegevat huuled nii kaunilt säravaks ja pehmeks, et ma kujutasin ette, kuidas ainuüksi huulepulgast piisab, et minust saaks pealinna parimate pidude staar. Kuldne huulepulk aastavahetuse peol mahedalt sätendamas. Jõudis siis see tellitud huuleläige kohale, panin peale ning särav puru moodustas huultele kleepuva liivapaberilaadse kihi. Andsin müüjale teada, et nii küll kuskil ballidel ei käida ning soovisin toote tagastada. Sest nagu koduleht väitis, kliendi rahulolu on neile kõige olulisem. Ja hetkel oli siinpool klaviatuuri täiesti rahulolematu klient. Vaatamata sellele, et ma meilis põhjalikult selgutasin, milles mu mure, saatsid nad mulle vastu kirja, milles palusid tellimuse numbrit, toote nimetust, probleemi kirjeldust ning fotot tootest. Saatsin veel korra kõik küsitu ning jäin ootama vastust. Mida ei tulnud. Kirjutasin neile siis Facebookis, sest ilma koodita pole võimalik neile kraami tagasi saata, kus sain paar päeva hiljem samasuguse vastuse nagu meiliga. Et neil on ikka probleemi kirjeldust vaja ja fotot sellest, kuidas ma peapeal seisan kasutu huulepulk huuli kaunistamas. Andsin neile teada, et nende klienditeenindus ei kõlba kuhugi ning avasin Paypalis dispuudi. Kuna kahe nädala jooksul müüja seal ei reageerinud, kandis Paypal mulle raha tagasi. Ja selle viletsa huuleläike võisin ka lihtsalt prügisse visata.

Tellisin Amazonist liitri vahtrasiirupit (15 dollarit liiter). Kohale jõudis lõõtsaks vormitud karp, milles pudel vabalt ringi veeres ning korgist suured killud väljas olid. Turvakile oli siiski terve ning siirup lahtiselt ei voolanud. Vormistasin ümbervahetuse, et saaks terve korgiga pudeli. Tuli vastus, et saadavad kohe uue ning ka eelmise võin omale jätta. Nüüd on mul kaks liitrit vahtrasiirupit 15 dollari eest.

Käisime Tartus Cafe Truffes söömas. Tellisin vähisupi sinimerekarpide ja hiidkrevettidega. Lauda jõudis paks oranž kookosesupp, milles oli kolm sinimerekarpi, kolm krevetti ning 5-6 väikest lõhetükki. Ettekandja oli kadunud kui vits vette ning lähema 45 minuti jooksul ennast näole ei andnudki, et ma oleks saanud täpsustada, kas ma üldse õige supi sain. Igal juhul suutsin sellest rammusast leemest nii poole ära süüa ja kui lõpuks ettekandja tuli, siis küsisin, et mis kujul neil seal vähk selle supi sees on, sest mina oma taldrikus ei suutnud üldse tuvastada. Tema sõnade kohaselt seal supis vähki polegi, lihtsalt nimi on selline. Ma olin selle peale nii sõnatu, et ei osanud isegi küsida, et miks peaks kookosesupile panema nimeks vähisupp. Hiljem siiski küsisin, et kas ma vähitu vähisupi eest allahindlust saan. Selgus, et kahjuks mitte, ma oleks pidanud seda enne tellimist küsima. Kui nüüd keegi lugejatest plaanib Cafe Truffet külastada, siis siinkohal soovitus iga toidu kohta üle küsida, mida see sisaldab ja mida mitte. Et mitte sattuda olukorda, kus tellid krevetivardad ja saad hoopis üleküpsetatud lõhe, sest lihtsalt nimetus on selline.

Kommentaare ei ole: