esmaspäev, 2. juuni 2008

"It never rains more than 5 minutes in Italy"

Hommikul viis Leticia meid Bastia Umbra raudteejaama, kust läksime rongiga Santa Maria degli Angelisse, et sealt bussiga üles Assisisse sõita.

Santa Marias jätsime Gerli seljakoti pagasihoidu. Sellest sai ka reisi kõige kallim pagasihoid - 10 minutit maksis 2.60 EUR. Kuna eeldasime, et buss Sienasse läheb sealtsamast Santa Mariast (mitte ülevalt Assisist, "kust ei lähe midagi peale bussi alla Santa Mariasse"), siis tundus igati mõistlik kott alla jätta ja see sealt siis hiljem Siena bussi peale minnes uuesti kaasa võtta. Gerli kiire käik hotelli, uurimaks täpsemalt, kust ikkagi buss läheb, tegi meile selgeks, et Siena buss läheb siiski Assisist ning 10 minutit peale hoiule andmist võtsime seljakoti uuesti kaasa.

Assisis jätsime seljakoti kõige lähema hotelli fuajee seina äärde :) Tasuta.

Linnake asub mäe küljel ja on imeilus. Kitsad tänavad, pikad trepid, palju lilli.

Lõuna ajal saime aru, et väide, et Itaalias ei saja kunagi kauem kui viis minutit, on kerge liialdus :) Viimase veinipokaali juures hakkas sadama ja kui kell 5 bussi peale läksime, sadas ikka veel. Õnneks sadu väga tugev ei olnud ning meil õnnestus ikkagi San Francesco basiilika üle vaadata.

Sienas kohtusime Massimoga, kes sõidutas Chianti veinipiirkonnas ringi ja taas sõime õhtust Sagral. Kuna Massimo korter osutus arvatust natuke väiksemaks, otsustasime juba järgmisel õhtul Orvietosse sõita.