reede, 22. detsember 2017

Go blue. Jõulumeeleolu.











Ma olen täiesti pettunud. Plaanisin kodumaaga jagada pilte kõikidest neist pompöössetest jõulukaunistustest, mida ma siin peale kõrvitsapidustuste omi näha lootsin, aga paaritunnise jalutuskäigu jooksul õnnestus leida vaid mõned kuuseoksavanikud, paar tuledeketti ning näpuotsaga plastikust lumememmesid. Õhtul autoga ringi tiirutades oli pilt natuke parem, sest vähemalt jõulutulesid oli üksjagu. Minu jaoks uudne kaunistusviis on ka lasertulukesed, mis siis maja peale kuvatakse ning mis roheliste ja punastena sellise kerge tuulerõugevisuaali tekitavad. Üritan lähiajal mõne sellise lööbega maja ka pildile saada. Aga üldiselt pole mul hetkel lugejatega muud jagada kui neid paari piparkooki ja vanikut. 

Ääremärkusena veel nii palju, et tundub, et osad ei saa Halloweenist kuidagi üle ning jõuluvana kõrval on lössis luukere või lumememm seisab paari hallitama läinud kõrvitsa kõrval.

Kommentaare ei ole: