reede, 10. juuni 2011

Vom Zauber des seitlich dran Vorbeigehens

Max Goldt - Vom Zauber des seitlich dran Vorbeigehens

Max Goldti on nimetatud kaasaja ilusaimas saksa keeles kirjutajaks. Kuna saksa keel ei ole minu emakeel ning mu kokkupuude saksa keelega piirdub valdavalt kas suulise suhtluse, telekavaatamise või ajakirjade lugemisega, siis ma selles osas just kõige õigem kaasarääkija ei ole. Küll aga võin kinnitada, et isegi minu jaoks oli lugemine keeleliselt puhas nauding. Lisaks loomulikult ka sisuliselt. Max Goldti tekstid on satiirilised ning samas kerged lugeda. Käesolevas raamatus kirjutab ta asjadest, millega kõik kas igapäevaselt või aeg-ajalt kokku puutuvad, kuid mida siiski enamasti tähele ei panda. Ning millest lugedes saab enamasti öelda: "Ma olen seda kogu aeg arvanud" :)

Kommentaare ei ole: