laupäev, 21. november 2015

Praha päevikud. Sisseelamine ja väljaskäimine



Teisipäeval läksime lähedalasuvasse söögikohta, sest noh, kõht oli tühi. Mul oli juustuisu. Vaatasin menüüst, et praetud hermelin maksab 3 eurot ja kujutasin ette, et selle eest tuuakse üks väike juustuke ja vbla lusikatäis moosi ka. Võtsin siis juurde portsu friikaid (järjest tervislikumaks läheb, eksole) 1.50 eest ja kahepeale värske salati. Kah 1.50 vist. Noh ja siis tuli mu taldrikutäis kohale. Kaks suurt juustu. Üle poole väga suure taldrikutäie friikaid. Ja siis eraldi veel suur kausitäis tomati-kurgi-paprikasalatit. Pool juustu ja friikaid tuli kaasa, nii, et järgmise päeva lõuna oli lahendatud.

Koogiisu on. Manhattani toorjuustukat tahaks. Aga vaatasin, siin on ainult gaasipliit. Ja ei mingeid vorme. Kolmapäeval käisime Zanzibaris. Nagu tellimise peale oli letis Manhattan. Ma pean ikka ise tegema. See oli totaalne möödapanek.

Neljapäeval käisime ... eee ... Savoys. Ma olen harjunud, et mittelihasööjana ma midagi ikka leian menüüst, aga seal oli ainus lihavaba pearoog need kohalikud (magusad) dim sum sarnased asjad. Kõik supid olid lihaga. Võtsin õunastruudli, sest see oli sisseminnes silma hakanud. Lauda saabus see mikrolaineahjukuumana ja pudelivahukoorega. Vanillikaste oli hea.

Igal pool pannakse jõuluturge üles. Pildil siin kohalik, Namesti Mirul asuv.

Kommentaare ei ole: