esmaspäev, 30. september 2013

Raamatukuu september 2013

Alex Garland - Manila (orig: The Tesseract)

Jari Tervo - Layla

Maarja Yano - Minu Tokyo
Antud sarja autorite enesekesksust selgitatakse alati sõnaga "Minu" raamatu pealkirjas. Ma siiski leian, et kuna Minule järgneb ka linna või riigi nimetus, siis peaks ka neid raamatus mingilgi määral kajastama. Milleks kirjutada raamat, mille tegevuse võiks mõne pisimuudatusega panna ükskõik, millisesse riiki või linna, ilma, et sellest midagi muutuks? Tõenäoliselt poleks isegi aru saada, et reaalselt on seda elu elatud hoopis kuskil mujal. See polnud siiski nii tühi kui näiteks Minu Dublin, aga ka mitte märkimisväärselt parem. Paraku.

Erle Stanley Gardner - Eksinud elumehe juhtum

Eia Uus - Minu Prantsusmaa
See on hea näide sarja kõikuvast kvaliteedist. Hästi kirjutatud, ladusa tekstiga, huvitav. Lugedes tabasin ennast korduvalt mõttelt, et peaks asjad pakkima ning Prantsusmaale sõitma :) Kuigi autor keskendus suhteliselt palju oma tööle ja hoitavatele lastele, suutis ta läbi nende prantslaste olemust ning Prantsusmaa meeleolu suurepäraselt edasi anda.

Justin Petrone - Misjonäripoos

Philippe Pozzo di Borgo - 1+1. Uus hingamine
Mulle meeldis juba see film, aga raamat osutus veel palju paremaks, põhjalikumaks, kaasa elama panevaks. 

Kommentaare ei ole: