Markmeid Kuala-Lumpuri lennujaamast
Tanud Marjule kommipoesoovituse eest. Ida-Euroopa turistile kohaselt proovisime enamuse labi. Nad voiks ka vett korvale pakkuda.
Ca 13-tunnine lend Kuala Lumpurisse moodus uskumatult kiiresti. Esimese kahe tunni jooksul toimus ohkutousmine ja soogijagamine, seejarel sai magama jaada. Kui ca 7h parast arkama hakkasime, saras akna taga nii ere paike, et enamus otsustas luugid edasi alla jatta. Uus soogi- ja suveniiriring ning ca tund enne kohalejoudmist laks uuesti pimedaks. Ja hakkas valku looma, tekitades sellega moneks ajaks ilusa vaatemangu.
Kuala Lumpuris ostsime uued piletid edasistesse sihtkohtadesse (kas ma juba mainisin, et arge mitte kunagi mitte mingil juhul ostke omale Easy Jeti pileteid?) ning jaime ootama lende.
Siem Reap
Air Asia aasiasiseste lendude lennukid on ilmselgelt disainitud asiaatide moote silmas pidades, sest isegi minul ei mahtunud sinna jalad ara. Vahetult enne maandumist oli naha ujuvaid kylasid tousva paikese kaes ning ohtralt poriseid riisipolde.
Siem Reapi lennujaam on lennuliiklusala poolt vaadatuna yks ilusamaid, mida ma nainud olen, asudes keset rohkeid palme, laternaid ja pisikesi teekesi.
Tuk-tukisoit on tore senikaua kuni paned tahele yhendussysteemi kalessi ja moto vahel. Peale selle markamist jaad ilma taiesti arvestatavast hulgast narvirakkudest.
Ma olin ara unustanud, et Kambodzhas jaetakse jalatsid oue. Aga ega ma eriti ei kurvastanud ka, et oma kolm paeva jalas olnud tennised hotelli hoovi pidin jatma :)
Siem Reapis on tolmune. Isegi mitte lihtsalt tolmune vaid punase savi tolmune.
Tanud Marjule kommipoesoovituse eest. Ida-Euroopa turistile kohaselt proovisime enamuse labi. Nad voiks ka vett korvale pakkuda.
Ca 13-tunnine lend Kuala Lumpurisse moodus uskumatult kiiresti. Esimese kahe tunni jooksul toimus ohkutousmine ja soogijagamine, seejarel sai magama jaada. Kui ca 7h parast arkama hakkasime, saras akna taga nii ere paike, et enamus otsustas luugid edasi alla jatta. Uus soogi- ja suveniiriring ning ca tund enne kohalejoudmist laks uuesti pimedaks. Ja hakkas valku looma, tekitades sellega moneks ajaks ilusa vaatemangu.
Kuala Lumpuris ostsime uued piletid edasistesse sihtkohtadesse (kas ma juba mainisin, et arge mitte kunagi mitte mingil juhul ostke omale Easy Jeti pileteid?) ning jaime ootama lende.
Siem Reap
Air Asia aasiasiseste lendude lennukid on ilmselgelt disainitud asiaatide moote silmas pidades, sest isegi minul ei mahtunud sinna jalad ara. Vahetult enne maandumist oli naha ujuvaid kylasid tousva paikese kaes ning ohtralt poriseid riisipolde.
Siem Reapi lennujaam on lennuliiklusala poolt vaadatuna yks ilusamaid, mida ma nainud olen, asudes keset rohkeid palme, laternaid ja pisikesi teekesi.
Tuk-tukisoit on tore senikaua kuni paned tahele yhendussysteemi kalessi ja moto vahel. Peale selle markamist jaad ilma taiesti arvestatavast hulgast narvirakkudest.
Ma olin ara unustanud, et Kambodzhas jaetakse jalatsid oue. Aga ega ma eriti ei kurvastanud ka, et oma kolm paeva jalas olnud tennised hotelli hoovi pidin jatma :)
Siem Reapis on tolmune. Isegi mitte lihtsalt tolmune vaid punase savi tolmune.
2 kommentaari:
A kuhu jäi TuneUp?
Sul ikka tõeline seiklus see reis st on mida meenutada :) ja kogemus missugune, me siin kadedusest lillad, meie kraadid näitavad hetkel -11,3 ja nädalavahetuseks on positiivne ennustus lausa -21, st et käes on peaaegu jääaeg :)
Ütleme nii, et kui meil oleks nii soe kui teil, siis jätaksin oma jalanõud lausa koju, mitte ainult Lennujaama ette fuajeesse :)
Naudi soojust ja aasia rahvaste headust ning too meilegi seda positiivsust, kui tagasi tuled :)
Postita kommentaar