laupäev, 6. juuni 2009

Gelatopapi

Kaks korda olen ööbinud firma/reisibüroo poolt pakutud/väljavalitud majutusasutuses ja molema korra näol on tegemist koige viletsama majutusega läbi aegade. Neringal toimunud seminaril majutati osalejad B&B-sse, kus koridori peale, kus oli 5-6 tuba, oli üks vannituba koos WC-ga. Tube oli seal samuti piiratud arvul, nii, et seda tuli jagada kolleegidega naabervabariikidest. Berliini votsin majutuse reisibüroost, sest omal ei olnud aega otsida. Loodetavasti meenub mulle majutus Berliinis, kui ma peaksin veel kunagi reisibüroo poole selles küsimuses pöörduma :) Kui ma armastaksin kajutis ööbida, siis soidaksin merd. Hostel asub pakkumise kohaselt "just minutes from Alexanderplatz". Kui ma otsustasin ohtul linna minna, et Alexanderplatzi läheduses midagi süüa, siis ca 20 minutit hiljem olin kaarti vaadates läbinud vähem kui pool teed ning soin sealsamas.
Koikide nende Kneipede, Imbissite ja Bratwurststandide vahelt on viisakaid söögikohti keeruline leida, aga läks onneks ja sain superhead steiki, poolküps ja mahlane. Viimati soin sama head aasta, kolm kuud, kolm nädalat ja kaks päeva tagasi :) Saksamaal.
Hosteli vastas on suur puuviljalett ja hosteliväravakorval jäätisekohvik "GELATOPAPI" :) Poes müüakse ukrainakeelsete siltidega Coca-Colat ja toidukohtade menüüdes on toitude koostise juurde kirjutatud, kas need sisaldavad kunstlikke lohna- voi värviaineid.

Kommentaare ei ole: