reede, 19. oktoober 2007

Cat news


Iga päevaga järjest kavalam. Teab, et voodisse ei tohi ronida ja käib seal siis, kui ma tööl olen. Aga kuna ta ei oska tekki hiljem sirgu tõmmata, siis ei saa ta ka oma jälgi peita. Armastab vannitoas olla. Arvatavasti põrandakütte pärast. Kui ma ukse kinni panen ja tema koridori jääb, siis näub õnnetult ukse taga.

Kuidagi tuleks meil leida kompromiss telekavaatamise osas. Kui ma unustan peale Seitsmeseid uudiseid teleka ümber lülitada, siis istub ta naelutatult seal ees ja vaatab Kodu keset linna. Vahepeal üritab tegelasi katsuda ka. Õnneks Terevisiooni hommikune lambamultikas meeldib meile mõlemale. Erinevalt Chillist ei ürita mina tegelastega siiski füüsilist kontakti saada. Muusikamaitse on meil sarnane nii palju kui asi chillouti puudutab. Täna ronis rahulolevalt peaaegu klaviatuuri peale, kui mul Erotic Lounge mängis. Ma loodan teda lähiajal ka rocki, pungi ja bossaga kurssi viia.

19.10.2007

Kommentaare ei ole: