Kui eelmise aasta näite põhjal otsustada, siis on TV3 ainus, kes saatest reitingute ja reklaamiraha näol mingit kasu saab. Võitja pidi saama lepingu Universaliga, selle asemel anti välja odava kujundusega singel ning täispika plaadi väljaandmiseks pidi "superstaar" koos produtsendiga oma firma looma ning oma plaadi ise välja andma. Kasu saatest oli vaid tuntus, mis aitab plaati müüa. Ja pääs kollasesse kirjandusse - liiga lühikeste kleitidega fotode ilmumise keelamine ja hirm Fahle majas kiiritatud saada :)
See aasta isegi ei räägita enam rahvusvahelisest plaadilepingust. Kuulda on vaid poolemiljonilisest reklaamikampaaniast, mida TV3 on võitjale lubanud. Seega, mille nimel nad üldse võistlevad?
See aasta isegi ei räägita enam rahvusvahelisest plaadilepingust. Kuulda on vaid poolemiljonilisest reklaamikampaaniast, mida TV3 on võitjale lubanud. Seega, mille nimel nad üldse võistlevad?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar